Godišnji sastanak s organizacijama korisnicama sustavnih podrški i izobrazba u organizaciji Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva
-
by
HSUTI
Dana 14. i 15. listopada u Školi Narodnog zdravlja ”Andrija Štampar” u Zagrebu održan je godišnji sastanak s organizacijama korisnicama sustavnih podrški i izobrazba u organizaciji Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva na temu „Razvijanje metodologije za sustav mjerenja zadovoljstva članova i korisnika“.
Cilj edukacije je bio što kvalitetnija priprema konačnih izvještaja i planiranje provedbe aktivnosti u 2025. godini, te usvajanje potrebnog znanja o izradi metodologije mjerenja zadovoljstva članova i/ili korisnika.
Edukaciju je vodila izv. prof. dr. sc. Ines Dužević. Prvi dan bio je posvećen teorijskom dijelu, tijekom kojeg je profesorica Dužević naglasila važnost korisnika u sustavu upravljanja kvalitetom, s posebnim osvrtom na neprofitne organizacije. Sudionici su se upoznali s KANO metodom, koja omogućuje bolje razumijevanje različitih aspekata zadovoljstva korisnika. Ova metoda organizacijama pomaže u prilagodbi usluga prema stvarnim potrebama korisnika, rezultirajući višim razinama zadovoljstva i poboljšanjem kvalitete usluga.
Drugog dana edukacije, sudionici su radili na praktičnom dijelu – izradi plana istraživanja zadovoljstva korisnika. Kroz grupni rad, uz stručno vodstvo profesorice Dužević, razvijali su metodologiju prikupljanja podataka, analize rezultata i donošenja zaključaka koji će im pomoći u poboljšanju kvalitete svojih usluga.
U sklopu izobrazbe održan je i godišnji sastanak s organizacijama korisnicama sustavnih i temeljnih podrški Nacionalne zaklade. Sastankom je predsjedao gospodin Luka Bogdan, zamjenik upraviteljice Nacionalne zaklade, koji je sudionicima predstavio ključne informacije o provedbi podrške u 2025. godini, te istaknuo smjernice i izazove koji organizacije očekuju u nadolazećem razdoblju.
Izobrazbi i godišnjem sastanku je ispred HSUTI-a prisustvovala stručna suradnica Sofia Pavlešin Pintarić.